اخبار لوازم خانگی

معرفی لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

معرفی لوازم خانگی

بررسی ویژگی تلویزیون دوو

یکی از ویژگی تلویزیون دوو هوشمند بودن آن است، که می توانید به اینترنت متصل شوید و کارهایی مانند جستجو در وب، بازی کردن، فیلم دیدن و.... انجام دهید، همچنین این مدل از تلویزیون دوو دارای سینمای چهار بعدی است که می توانید به راحتی عکس و فیلم مورد نظر خود را به صورت چهار بعدی تماشا کنید و نهایت لذت را ببرید

سیستم عیب یاب در لباسشویی اسنوا

بعضی وقت ها ممکن است در لباسشویی اسنوا مشکلاتی به وجود بیاید و یا حتی لباسی جایی گیر کند یا گاهی اتصالات آب یا برق لباسشویی دچار مشکل شود. از این رو سیستم عیب یاب خودکار این مشکلات را از طریق نمایش چند خط کد به شما اطلاع می دهد تا هر چی زودتر آن مشکل را بررسی کنید تا خسارت بزرگی به وجود نیاورده است.

بررسی تلویزیون ایکس ویژن

در واقعا تلویزیون ایکس ویژن با داشتن طراحی کلاسیک و زیبا جلوه زیبایی به منزلتان می دهد همچنین تلویزیون ایکس ویژن به اندروید 6 مجهز هست که می توانید با آن به تمام امکانات اندروید مانند وب گردی و نصب اپلیکشن و... دسترسی داشته باشید از دیگر امکانات این تلویزیون می توان به 1.5 گیگ حافظه داخلی و 8 گیگ حافظه داخلی جهت نصب برنامه و ذخیره سازی اشاره کرد.

بررسی کولر گازی

کولر گازی یک وسیله ی تهویه مطبوع است که وظفیه دارد گرمای داخل ساختمان را به هوای مطبوع و خنک تبدیل کند همچنین کولر گازی ها دارای مدل های مختلفی هستند که قیمت کولر گازی ها بر اساس مدلشان با هم متفاوت است.

ویژگی های یخچال الکترواستیل

از ویژگی های یخچال الکترواستیل می توان به فضای استاندارد و ابعاد و ظرفیت مناسب، دارای طراحی زیبا و جذاب، خدمات پس از فروش عالی،سیستم سرمایش و انجماد سریع، سیستم کنترل الکترونیک و.... اشاره کرد