اخبار لوازم خانگی

معرفی لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

معرفی لوازم خانگی

سیستم صوتی تلویزیون اسنوا

تلویزیون اسنوا از سیستم های صوتی Dolby ، Dolby Digital، Dolby Digital Plus پشتیبانی می کند. که صدایی با کیفیت و رسایی بالا در هنگام تماشای فیلم برای شما فراهم می کند

ویژگی یخچال فریزر بالا اسنوا

این مدل از یخچال اسنوا دارای بدنه ای مقاوم است از ویژگی های آن می توان به قفل کودک، آبسرد و آبریز خارجی اشاره کرد و همچنین کمپرسور استفاده شده در این مدل از یخچال مصرف انرژی را تا 20 درصد کاهش می دهد.


بررسی کولر گازی پنجره ای

در این مدل از کولر گازی ها  نیاز به برق کشی نیست تنها با ئصل کردن کابل برق به پریز شروع به کار می کند در این مدل نیاز به سوراخ کردن دیوار نیست چون به راحتی درون پنجره جا می شود از ویژگی آن می توان به قیمت پایین و قدرت خنک کنندگی زیاد اشاره کرد.


بررسی تکنولوژی کولر گازی هایسنس

تکنولوژی به کار رفته در این مدل  از کولر گازی هایسنس به گونه ای است که شما می توانید در هنگام خواب آنها را روی این حالت قرار دهید و کولر به طور اتومات دمای هوا را برای شما تنظیم میکند. این مدل از کولرهای گاز تمامی مجهز به سیستم توربو هستند. قیمت کولر گازی هایسنس با بقیه مدل های کولر گازی هم قیمت است ولی کارایی آن بهتر است.


معرفی امکانات کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی دارای امکانات زیادی است از جمله این امکانات می توان به فوق العادع کم صدا بودن، تمیزکاری خودکار، فیلتر سیکلوترون پلاسما، حالت صرفه جویی در انرژی و فیلتر حفاظتی اشاره کرد.