اخبار لوازم خانگی

معرفی لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

معرفی لوازم خانگی

یخچال الکترواستیل

یخچال الکترواستیل در مدل های مختلفی مانند یخچال فریزر دوقلو، ساید بای ساید، یخچال فریزر بالا و پایین تولید می شود. و دارای قابلیت هایی مانند فیلتر تصفیه آب، موتور قدرتمند و یخساز اتوماتیک است.


بررسی تفاوت تلویزیون ال ای دی هوشمند و معمولی اسنوا

این مدل از تلویزیون اسنوا از نظر سخت افزاری و نرم افزاری با هم  تفاوت دارند. از نظر سخت افزاری تلویزیون هوشمند اسنوا دارای پردازنده 4 هسته ایی، حافظه رم و فضایی برای ذخیره سازی ویدئوها و درگاه LAN برای اتصال به وای فای برخوردار است که در مدل های عادی خبری از آنها نیست و همچنین قیمت تلویزیون اسنوا مدل هوشمند از مدل معمولی آن گران تر است

امکانات و ویژگی های کولر گازی (اسپلیت)

اسپلیت نسل جدید کولر گازی ها هستند که دارای ویژگی های زیادی هستند که از جمله این ویژگی می توان به اسکن هوشمند، نشانگر مصرف انرژی، وجود سیستم حفاظت گلدفین، تنظیم هوشمند دمای محیط با باعات خواب و تمیزکننده خودکار پلاسمستر، فیلتر آیونایزر اشاره کرد. همچنین قیمت کولر گازی (اسپلیت) از کولر گازی معمولی بیشتر است.


بررسی یخچال دوقلو الکترواستیل

این مدل از یخچال الکترواستیل دارای حجم بیشتری نسبت به مدل های دیگر است و دارای رتبه مصرف انرژی A پلاس است و همچنین یخچال این مدل دارای 2 قفسه میوه و سبزیجات و 4 طبقه طرح کریستال،ظرف نگهدارنده تخم مرغ و محفظه لبنیات و فریزر این مدل دارای 10 کشو و یخ برگردان است. از دیگر ویژگی این مدل می توان به سیستم هوشمند درب و ..... اشاره کرد.


قابلیت های تلویزیون ال ای دی اسنوا

از محبوب ترین قابلیت تلویزیون اسنوا می توان به قابلیت اتصال به وای فای و اترنت، کنترل دستگاه با فرمان صوتی،اجرای بازی، تماشای انلاین فیلم و دسترسی به دنیایی از برنامه های سرگرم کننده اشاره کرد.